December 27, 2017

Pelancaran Kerusi Urut GINTELL De'Space Star Di IOI Mall Puchong


Alhamdulillah... Aqil sekali lagi diberi peluang dalam dunia blogging. Pada petang Sabtu bersamaan 23 Disember 2017 lalu, Aqil diberi kesempatan untuk menyertai Pelancaran Kerusi Urut Gintell De'Space Star di IOI Mall, Puchong sempena Christmas Health Fair pada kali ini. Seperti yang sedia maklum, Gintell menganjurkan pameran kesihatan ini untuk meningkatkan kesedaran gaya hidup sihat di kalangan rakyat Malaysia.



Bukan mudah umur seperti Aqil yang baru berusia 12 tahun ini sudah mula berjinak dengan dunia blogging. Namun, dek kata semangat Ibu dan Ayah serta dorongan Kakak dan Abang saudara iaitu LeYa dan Otomen Taro, Aqil berjaya menempuh cabaran dan liku-liku untuk menjadi seorang blogger sekaligus menjadi penulis untuk Blog Laman Keluarga yang dah lama bersawang ini. Hahahaha....


Menurut Ketua Pegawai Operasi Gintell, Encik Simon Hue, "Dengan kebangkitan teknologi dan permodenan, ramai di kalangan rakyat Malaysia tidak mengambil berat akan kesihatan diri dan menyebabkan masalah atau gangguan kepada kesihatan. Alasan yang sering didengari adalah tiada masa." Jadinya, dengan kemunculan Kerusi Urut De'Space Star dari kami ini, ia telah merevolusikan kepada penyelesaian masalah yang dihadapi rakyat Malaysia itu.



Kerusi Urut De'Space Star dari siri Kerusi Urut UFO yang baru dilancarkan ini menjanjikan elemen yang unik seperti fungsi Moon Hand Grasp. Satu bebola direka khas untuk menyediakan urutan seperti urutan tangan sebenar. Selain itu, terdapat juga 4D Reflex Spa yang menyediakan sesi refleksologi yang lengkap yang juga melibatkan terapi memanaskan betis dan lutut, meliputi kesemua 27 titik akupuntur.

Produk yang baru sahaja dilancarkan ini oleh Datuk Jalaluddin Hassan ini ditawarkan dengan harga RM11,836. Kerusi urut ini menyediakan pelbagai kelebihan untuk mereka yang prihatin terhadap kesihatan. Antaranya Yoga Stretch yang menyediakan manfaat dan fungsi senaman yoga.


Hari itu juga, Gintell membuktikan komitmen yang sangat baik kepada kesihatan rakyat Malaysia dengan menganjurkan program bual bicara kesihatan "Breathing Well with Yoga" yang dihoskan oleh pengacara dan personaliti kesihatan, Jojo Struys. Manakala Datuk Jalaluddin menghiburkan para peminatnya dengan sesi ramah mesra secara eksklusif.


Bersempena Hari Krismas dan Tahun Baru, GINTELL akan mengadakan promosi pameran kesihatan sehingga 1 Januari 2018 di mana pembeli akan dapat menikmati rebate tunai secara istimewa sebanyak RM2,000 dengan setiap pembelian Kerusi Urut De'Space Star.

Layari www.gintell.com untuk ketahui maklumat lanjut atau hubungi talian 1-800-88-6332

You Might Also Like

0 Comments