December 25, 2017

Keunikan Art Sphere Di The Atmosphere Seri Kembangan


Apa kata bawa orang tersayang, sahabat, rakan sekerja dan keluarga untuk merasai keunikan berswafoto di Art Sphere, The Atmosphere Seri Kembangan.

Satu pengalaman manis dan tak dapat dilupakan ketika Aqil menjejakkan kaki ke sini. Bukan tak pernah ke 3D Arts tempat lain. Namun, di sebalik lukisan yang ada di sini memang menarik dan unik.

Malah korang akan rasa seperti memasuki cabaran mencari lukisan-lukisan 3D yang ada di sekitar Artsphere. Aqil dan dua saudara iaitu Amrina dan Rayyan berjaya menjejakkan kaki ke sini untuk mencipta Taravelogue Malaysia : Selangor Destinasi Percutianku bersama dua saudara Aqil yang sememangnya blogger, iaitu Kak LeYa dan Abang Otomen Taro.




Bagi menarik pengunjung menikmati keindahan dan kecantikan lukisan 3D yang terbaik dari Art Sphere, pelukis memilih dekorasi yang cukup mempesonakan dan warna yang digunakan juga sangat cantik dan baik.




Mengharapkan lebih banyak lukisan menarik di sini. Korang pasti terpegun dan teruja untuk menjejakinya. Menggabungkan konsep seni tradisional dan moden menjadikan lukisan-lukisan yang ada sangat cantik di mata Aqil dan yang lain-lain.





Sebarang pertanyaan mengenai Art Sphere, The Atmosphere Seri Kembangan adalah seperti di bawah:

Alamat : The Atmosphere Sdn Bhd, 1-3 Jalan Prima Tropika Barat 2, Taman Prima Tropika, 43300 Seri Kembangan, Selangor

GPS CoordinateN 2° 58.952’ E 101°39.767’

Website : www.theatmosphere.com.my

No. Telefon : 03 - 8942 3663 

Facebook : https://www.facebook.com/artsphere208ty

You Might Also Like

0 Comments