December 01, 2020

Pengalaman Pertama Kali Berlakon Untuk Drama Di Astro Ceria

Haiii... Lama betul kami tak update story kat laman blog ni kan.

Berlakon? Alhamdulillah dapat rezeki dan rasai pengalaman berlakon. Memang terkejut beruk jugak lah mula-mula bila dapat tawaran berlakon untuk siaran TV Astro Ceria. Tak pernah pun terfikir boleh sampai ke tahap ni. Walaupun hanya scene pendek melibatkan hanya lakonan badan sahaja tanpa ada dialog tapi rasanya cuak jugak kot nak shooting hari tuh.


Kenapa cuak? 

Crew ramai kot. Of course lah ada rasa malu. At last tak tengok pun semua muka crew tu. Kami belasah je duduk tempat yang disuruh sampai lah habis scene.

Ni talent atau pelakon utama iaitu Aiman Tino dan Ruhainies

Tengok dorang berlakon banyak kali pun dah debar dah. Padahal mereka ni lagi banyak pengalaman berbanding kami yang kecik ni. Tapi no hal. Orang cakap dah dapat peluang kan, redah aje lah.. At least dapat jugak bertemu selebriti Malaysia ni. 

Scene Party yang kami sertai. 

Budak-budak kecik seronok dapat belon weyyhhh... Hahaha..


Alhamdulillah... yang penting perut kami terisi dengan makanan yang enak dan mengenyangkan. And by the way, kami berlakon ni dapat dari kakak dan abang sepupu kami yang memang aktif dalam dunia media iaitu Kak LeYa dan Abg Otomen Taro. Rasa memang ramai je blogger kenal mereka ni... Hehehe... Thank you so much bagi kami rasa berlakon.

Kalau korang nak tahu bila drama ni ditayangkan, nantikan Januari 2021 di Astro Ceria dalam Putera Ares dan Puteri Felora di #feloraazaniagerbangentropi. Jangan lupa tonton taw! 

You Might Also Like

1 Comments

  1. wow... best nye.
    Puteri Felora tu nak kenalkan utk anak la.. 😁😁

    ReplyDelete