November 05, 2018

Tambah Pendapatan Dengan 8Coin Di Media Sosial

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Mesti ada yang pernah dengar tentang 8Share dulu kan? Kalau korang nak tahu, sekarang ni dah tak panggil 8Share dah. Ia dah dikenali dengan 8Coin. Ia telah diberi nafas baru oleh Media Prima Labs dan Rev Asia. Jadi, korang yang nak tambah duit poket ni dah boleh guna 8Coin dengan lebih mudah kerana terdapat dalam bentuk aplikasi dan ada lebih banyak ganjaran menarik yang korang boleh dapatkan. Yang minat barangan FREE pasti seronok kan!
 
 
Macam mana nak mula?
 
First, korang kena lah download aplikasi 8Coin ni di App Store dan Playstore. Percuma je taw! Kemudian, korang isi lah maklumat korang untuk memudahkan pendaftaran dan pembayaran ganjaran korang tuh nanti.
 
 
Selain daripada korang boleh dapat barangan secara percuma, korang juga boleh tambah duit poket korang. Wow!! Agak-agaknya macam mana tu?? Mudah saja. Selepas korang dah kumpul coins korang, cukup 5,000 coins, korang dah boleh cash out. Tak susah mana pun nak tambah kan coins korang tuh... Korang kena lah rajin share artikel (di bahagian Specials) yang disediakan dengan kandungan menarik di laman media sosial korang. Senang sangat kan zaman sekarang ni nak tambah duit. Nak atau Tak Nak je kita ni. 

Selain itu, secara tak langsung 8Coin juga ada menyediakan platform jenama barangan dari luar untuk mempromosikan lagi jenama mereka di media sosial.
 
 

Lepas korang dah share artikel korang dari ruangan "Specials" ni, setiap Unique Visitor (UV) yang klik dan visit link tuh, korang akan dapat ganjaran. Then, korang boleh lah tebus coins terkumpul tu dan tukar jadi wang tunai atau korang juga boleh dapatkan pelbagai tawaran menarik untuk tukar coins kepada barangan seperti Voucher KFC, Starbucks card, H&M Gift, dan banyak lagi. 



So.... cepat-cepat la Install aplikasi 8Coin ni sekarang. Klik sini untuk mulakan hidup lebih ceria dengan perolehi banyak ganjaran!

You Might Also Like

0 Comments