March 12, 2009

Tahniah kepada Aiman

oleh:webmaster



Huuuhh...hari ni seharian aKu berada di depan PC..sumernyer kerna laman web bLog ini... buKan mudah utk menarik pengguna melayari web yg kita wat...tapi dgn berkat usaha dan kesabaran aKu akhirnyer tercipta juga satu laman web blog utk family aKu...


Utk itu...ptg yg hening ini aKu nak ucapkan tahniah wat cousin aKu yg baru saje amik result SPm pg tadi...


Alhamdulillah...Aiman berjaya dlm keputusan SPMnya dgn mendapat 7A.. Seperti tahun sebelumnya iaitu Tahun 2007, kakaknye Sarah juga turut meraih kejayaan yg cemerlang dlm SPM dgn memperoleh 13A bagi semua subjek..dan kini beliau sedang menuntut di Cairo, Jordan, Mesir laa....huhu..


Oppss...ni Sarah ler..

Ermmm....hari semakin hari semua sepupuku sudah semakin menginjak dewasa.. Terasa sekejap saje masa berlalu...Kini...masing2 akan melangkah ke alam yg mebih luas utk menempuh kehidupan yg penuh cabaran dan dugaan di dunia ini dgn kejayaan yg telah diperolehi itu..


Aku?? aKu masih dgn imej webmaster...develop website..dan skrg ni aKu diberi kepercayaan utk deign satu company website...ermm....masih pening lagi bile makin byk error yg belum dpt diatasi...


Huuhhhh.....daRi Aiman...kini aKu dah cite sampai kepada diRi aKu...Memang byk kalau nak di cite kan tentang salasilah keluarga aKu ni..hehe... tapi..cukuplah sampai sini saje...


Utk yg terakhir kalinyer...TAHNIAH diucapkan wat Aiman yg berjaya memperolehi keputusan SPM dengan cemerlang.Semoga kamu dapat ape yg kamu hajati selama ini..




Wassalam...





You Might Also Like

0 Comments