July 14, 2017

Cita Citata Bantu Promosi Produk

Assalamualaikum Admin ucapkan kepada semua pembaca blog Laman Keluarga ini...

Sumber gambar dari Google
Pengusaha produk kosmetik Eyka Beauty Worldwide, Datin Seri Nur Shafiqah Noor Azmi (Fika), 28 tahun, terharu selepas seorang penyanyi dangdut popular Indonesia, Cita Citata sudi merakamkan video mempromosikan tiga produk kosmetik di bawah keluaran syarikatnya.

"Cita memaklumkan pada pelawak Vicka kumpulan SayWho yang dia mahu mempromosikan produk saya di laman sosial Instagram melalui akaun peribadi miliknya namun tidak dapat kerana masih mempunyai kontrak dengan pihak pengurusannya."

"Walau bagaimanapun dia memberi kebenaran memuat naik video itu di Instagram milik saya, @qasehfeyca tanpa mengenakan sebarang caj tambahan,"katanya.

Fika mengenali Cita Citata melalui Vicka SayWho yang juga rakan karib penyanyi terkenal dengan lagu Sakitnya Tuh Disini, Goyang Dumang dan Perawan atau Janda, awal bulan ini.

Selama berurusan, Cita seorang yang menyenangkan dan tidak sombong.

Cita memberitahu dia berkemungkinan besar akan mengunjungi Kuala Lumpur pada Ogos nantu untuk bercuti.

"Dia berhasrat membincangkan perancangan syarikat saya  untuk melantiknya sebagai duta produk."

"Kami berminat melamarnya sebagai duta dan akan melakukan pelancaran produk Eyka Beauty Worldwide penghujung tahun ini atau awal tahun depan sempena memperkenalkan satu lagi produk kosmetik kami,"katanya.

Produk ini akan memasuki pasaran Timur Tengah Disember depan di mana beberapa program membabitkan penggunaan produk ini sudahpun dijangka.

Sumber: GOSIP CERITA TERKINI ARTIS

You Might Also Like

0 Comments