November 09, 2014

Percutian Hujung Minggu

Assalamualaikum semua...

Bertemu lagi kita dalam blog LamanKeluarga ini. Setelah sekian lama Admin menyepikan diri. Kekangan masa yang terlalu mencemburui Admin untuk menulis entry di sini. Terlalu banyak aktiviti blog yang Admin tinggalkan. Sehingga ke hari ini, Admin sudah lihat ramai di antara blogger sudah berjaya ke hadapan dengan hanya menulis di blognya. Pihak Admin mengucapkan tahniah di atas kejayaan anda semua.

Cuti hujung minggu pasti ramai di kalangan anda sedang berehat, bersantai dan menjalankan aktiviti ringan di rumah. Tidak hairan juga yang sedang lena diulit mimpi. Mengambil peluang secukupnya untuk beristirehat di rumah setelah 5 atau 6 hari penat bekerja. Dan tidak hairan juga ada yang sedang melangsungkan majlis perkahwinan dan sebagainya.

Petang Sabtu semalam selepas menghadiri satu majlis perkahwinan, Admin dan keluarga bersiar-siar melawat Muzium Tentera Darat di Kem Si Rusa Port Dickson.




Di pagi yang indah tadi, pihak Admin dan keluarga menjalankan aktiviti riadah dan santai di Pantai Blue Lagoon, Port Dickson. Keindahan pantainya dan airnya yang sejuk membuatkan kita seronok berada di sana. 



You Might Also Like

0 Comments